
چه خوب و زیباست ورق زدن خاطرات گذشته ، انگار همین دیروز بود ضمن عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که این بنده حقیر افتخار خدمت رسانی به دانش آموزان سرای را داشتم از کسانی که در این کار خطیر ومهم اینجانب را یاری کردندازمدیر محترم جناب اقلیمی و همکاران فرهنگی عزیز ،نسیمی ،ابراهیمی ، فرجی ،ثنایی و هچنین دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم و اهالی روستا کمال تشکر و قدر دانی رادارم .خدا حافظ به ششم سرای...
ما را در سایت ششم سرای دنبال میکنید
برچسب: خداحافظ,اموزان, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 18:25